Mina damer och herrar . . .


  

Denna blogg är en tanke som legat och pryt inom mig ett tag och som nu blivit till verklighet. Syftet med den är att jag vill skapa en diskussion, uppmana till fundering och kanske också till förändring. Det mest intressanta jag vet är människor och relationerna vi har till varandra; allra främst relationen som handlar om kärlek till en partner. Det är den relationen de flesta av oss drömmer, längtar efter och vill ha i våra liv. Kärlek har många gånger sagts är meningen med livet. Varför är det då så svårt? Kanske gör vi det mycket svårare än nödvändigt?

Sånna här frågor och fundering vill jag ventilera, undersöka och granska här. Och det vore otroligt mycket roligare om ni ville göra det tillsammans med mig. Så skriv gärna funderingar eller/och ge feedback på vad som tas upp här.




Kommentarer
Postat av: Ida

Och vilken väldigt vacker bild sen! :)

2008-10-09 @ 19:08:17
Postat av: P i l l o w T a l k

Ida: tack så mycket! =)

2008-10-09 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0